هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال بوندسلیگا آلمان روز شنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که بیشتر این دیدار ها با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
 
به گزارش راسخون به نقل از واحد مرکزی خبر، در ادامه این رقابت ها هامبورگ و فرانکفورت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار الکساندر مدلانگ در دقیقه 29 برای فرانکفورت و کالان اوغلو در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی برای هامبورگ گلزنی کردند.
 
دیدار تیم های هانوفر و بایرلورکوزن نیز با همین نتیجه خاتمه یافت. در این دیدار ابتدا گونزالو کاسترو در دقیقه 28 لورکوزن را پیش انداخت اما در ادامه آرتمیس ردونوس در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشید.
 
اشتوتگارت و برانشوایگ نیز پس از نود دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند. ماکسیم در دقیقه 30 و هارنیک در دقیقه 35 برای اشتوتگارت و هوشیت در دقیه 24 و بیکاکیچ در دقیقه 82 برای برانشوایگ گلزنی کردند.
 
وردربرمن نیز با گلهای فرانکو دی سانتو در دقیقه 40 و فیلیپ بارگفرد در دقیقه 68 بر نورنبرگ غلبه کرد.
 
در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال بوندسلیگا آلمان روز یکشنبه فرایبورگ با بروسیا دورتموند رو به رو می شود و ماینتس ، هرتابرلین را پیش رو دارد.
 
در حاضر در جدول رده بندی رقابت های بوندسلیگا آلمان تیم بایرن مونیخ با 68 امتیاز در صدر است و بروسیا دورتموند با 45 و بایرلورکوزن با 44 امتیاز دوم و سوم هستند.
/2759/